nannie.reismee.nl

Recht naar beneden

Dag lieve mensen,

Dag vrienden en vriendinnetjes,

Ook voor dit jaarwerd een rugzakreis van 3 wekeningepland. Een reiswaarin de natuur, decultuur en de menscentraal staan. Vandaag exact 3 weken vlieg ik naar het zuidelijk halfrond. Ik zal rondtrekken in het mooie Zuid Afrika en Swaziland. Ik word hierinvergezeld vanzeven reisgenoten. De te verwachten ingrediënten van dit avontuur zijn uitgestrekte landschappen, een adembenemende natuur, wilde dieren, ongerepte stranden en kleurrijke steden. Ons programma is dus vooral gevuld met wandeltochten, jeepsafari's waarin we op zoek gaan naar de Big Fiveén het opsnuiven van de cultuur in verschillende typische Afrikaanse dorpen.

Ik hoop net zoals de voorbije jaren, tijdens mijn reis, heel wat nieuwe ervaringen op te doen en ga er dus met een open geest naartoe.

Ik ben alvast van de nodige inentingen voorzien. Mijn reispas ligt te lonken.

Ik laat in tussentijd de Afrikaan in mij ontwaken en schrijf jullie opnieuw van op Afrikaanse bodem!

Groeten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!