nannie.reismee.nl

Fotootjes

Helabakes,

Zoals jullie waarschijnlijk zullen opmerken, heb ik eens gerommeld in mijn foto's van de voorbije reizen. Het aantal foto's dat ik via deze website kan uploaden is namelijk beperkt en op die manier heb ik opnieuw plaats gemaakt voor een nieuwe reeks.

Ik hoopjullie ook deze keereen mooie reeks van foto's te kunnen laten zien na afloop van de reis. Ik hou er enorm van om jullietoch ook een beetje de sfeer van het land te laten opsnuiven*in de mate van het mogelijke natuurlijk, want een foto zegt ook niet alles*en zo kunnen jullie misschien ook gaan dromen van een volgende reis naar Afrika.

Tot een volgende!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!