nannie.reismee.nl

Per kayak terug naar Nong Khiaw

Per kayak (2 personen) varen we vandaag het stuk terug dat we 2 dagen geleden per motorisch aangedreven boot hebben afgelegd. Tijdens onze kayaktocht komen we in een moessonregen terecht. Dat was bulderen van het lachen, we zagen niet meer door de regen heen en werden kletsnat. Bij een stuk waar de stroming te sterk was moesten we overstappen op een motorisch aangedreven boot. Daar ik op het verkeerde deel van de boot stond diende ik nog eens over het dak van de boot te klauteren. Bij het afdalen bleef mijn broek aan een nagel hangen en hoorde ik het scheuren ... ter hoogte van mijn poep. De plaatselijke bevolking en de medereizigers maar lachen...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!