nannie.reismee.nl

Het aftellen kan beginnen!

Tien! negen! acht! zeven! zes! vijf! vier! drie! twee! één! GO!Het aftellen is begonnen :) Binnen welgeteld 10 dagen stap ik opnieuw het vliegtuig op richting Azië, meer bepaald Indonesië. Mijn reisgenoten zijn Joke en Sven. Dit keer trekken we er niet op uit met een organisatie en regelen we bijgevolg alles zelf, wat het uiteraard dat tikkeltje spannender en avontuurlijker maakt ;)

Een ruwe schets van onze route:

zaterdag 13 juni '09: richting Charles De Gaulle; om 11u20 stijgt het vliegtuig op

zondag 14 juni '09: aankomst in de luchthaven van Taiwan rond 6u35; vertrek vanuit Taiwan richting Denpasar om 10u. Om 15u15 komen we aan in Denpasar. Daar hebben we welgeteld 3 uur om uit te checken, ons visum te kopen, het vliegtuig ticket aan te kopen en opnieuw in te checken voor onze binnenlandse vlucht. Rond 20u landen we in Yogyakarta.

maandag 15 juni '09: Yogyakarta oa paleis van de sultan

dinsdag 16 juni '09: Prambanan en Borobudur

woensdag 17 juni '09: richting Tosari

donderdag 18 juni '09: beklimming Bromo

vrijdag 19 juni '09: nationaal park Baluran / beklimming Kawah - Ijenberg

zaterdag 20 juni '09: Ferry en bus naar Bali; overzet van Bali naar Lombok, bus naar Rijaniberg

zondag 21 juni '09 / maandag 22 juni '09 / dinsdag 23 juni '09: 3 daagse vulkaantrekking

woensdag 24 juni '09 / donderdag 25 juni '09 / vrijdag 26 juni '09: overzet Bali naar Gili eilanden; luieren op Gili eilanden

zaterdag 27 juni '09: Senaru

zondag 28 juni '09: vervoer naar Padangbai, overzet Bali vanuit Lembar

maandag 29 juni '09 / 1 juli '09 / 2 juli '09: Ubud en Sedimen / Baturberg en meer

3 juli '09 / 4 juli '09: Lovina Beach

5 juli '09: terugvlucht vanuit Denpasar om 16u15, aankomst Taiwan om 21u30; vertrek Taiwan richting Charles De Gaulle om 23u55

6 juli '09: aankomst Charles De Gaulle om 7u25

Wat neem ik mee in de trekrugzak?

- ondergoed; sokken; shorts; t-shirts; lange broek; trui; kawé; zwemkledij; slaapkledij; sarong

- sandalen; bergschoenen; slippers

- pet; zonnebril

- lakenzak; slaapzak; kussen

- reisapotheek: pleisters; ontsmettingsmiddel; insectenzalf; immodium; motilium; afybryl; voltarengel; deet; malariapillen; anticonceptiepil; fixatiewindsel; antibioticum; eczemazalf; talkpoeder; zonnecréme; aftersun; lippenbalsem; nagelknipper; pincet; antibacteriële gel

- toilet: douchegel; shampoo; deodorant; tandpasta; tandenborstel; toiletpapier; gilette + gel; handdoeken; washandjes; papieren zakdoekjes; vochtige doekjes; kam; dagcrème

- zaklamp; zakmes; oordopjes; universele stekker; fototoestel; mp 3; gsm; batterijen, opladers; leesboek; trotter; schrijfgerief, notitieboek; snorkelgerief

- dagrugzak, buiktasje; jutezak; vloeibaar wasmiddel

- kopie vliegtuigticket; reispas + kopies; paspoort + kopies; pasfoto's

melissa

hey nancy, kan mij voorstellen da je al begint aftetellen,
kwens jullie alle 3 een prachtige reis,geniet er van.
groetjes melissa

Vanessa

Hey Nancy ,
Zullen elkaar waarschijnlijk niet meer zien voor Uw vertrek.
Maar zou zo zeggen , geniet er van , ontspan U en zijt voorzichting hé.
Véél foto's nemen hé, zodat wij ook een "klein" beetje kunnen genieten van Uw reis achteraf.
Greets nes.

Petra

Allé, 'kwens u een goeie reis en geniet ervan

Sanne

Geef ter maar een lap op! Ga het avontuur tegemoed gelijk dat ge de laatste jaren doet!

tamusement