nannie.reismee.nl

Een voorproefje

Hallo vrienden en vriendinnetjes,

ik ben nog niet vertrokken maar reeds dit voorsmaakje over hoe spannend het wel kanworden..

Mijn reisgenoot Sven heeft dinsdag nog eens een telefoontje gedaan naar Garuda Airlines en het beloofd nog spannender te worden dan het nu al is.

Normaal gezien hadden we bij landing in Denpasar ongeveer een 3 tal uren voor ( let op de volgorde van uit te voeren acties!) het uitchecken; het visum te kopen, het gereserveerde vliegtuigticket aan te kopen en terug in te checken ...

Kleine wijziging; er dient een enorme stroomversnelling te komen tijdens het uitchecken en het visum aankopen want ...

Garuda Airlines was een kleinigheid vergeten te vermelden. Normaal gezien konden we tot 7 dagen voor betaling een vlucht reserveren, nu blijkt dat dit in de laatste week maar één dag meer is!!!!

Sven heeft zijn uiterste best gedaan ze te overtuigen en na veel vijven en zessen kon de vlucht toch worden gereserveerd, ware het niet dat het maar tot zondag 14 juni, stipt 16u30 is. Daarna vervalt onze reservatie. Dus m.a.w het uitchecken, het aankopen van een visum en de gereserveerde tickets ophalen dient te gebeuren in een tijdspanne van 1u15 min, want we landen om 15u15.

Geen idee of het ons gaat lukken, maar het avontuur kan beginnen zodra we zijn geland.

Als het ons niet lukt, slapen we onze eerste nacht op Bali en vliegen we in de vroege ochtend alsnog door naar Java, dit waarschijnlijk tot groot jolijt van mijn medereizigers daar zij degenen waren dieopteerden om door te vliegen opdat ze de volgende dag niet opnieuw vroeg uit de veren zouden moeten.

Nog 2 dagenen we zijn op weg mensen.Getting só excited!