nannie.reismee.nl

Reiskriebels of niet?

Selamat siang (Goedemiddag!)

Vanmorgen ben ik opgestaan met enorme maagpijn. Zou het een bijwerking van de Lariam zijn, die de kop opsteekt of houden we het bij reiskriebels?

Daar in vrijwel alle delen van Indonesië malaria heerst neem ik preventief Lariam in. Lariam heeft echter enorm veel mogelijke bijwerkingen en om toch niet volledig in paniek te slaan wanneer ikrare dingen zou beginnen zeggen of doen,heb ik toch maar eens de waslijst van mogelijke bijwerkingen erbij genomen. Dit zijn ze: misselijkheid, braken, diarree, maagpijn, duizeligheid, evenwichtsverlies, hoofdpijn, slaperigheid, abnormale dromen, beven, coördinatiestoornissen, stuipen, opwinding, angst, depressie, opwinding, hallucinaties, geheugenverlies, haarverlies, huidreacties, spierkrampen, spijsverteringsstoornissen, vermindering van eetlust, zweten, koorts, rillingen ...

Nu, volgens mij valt het allemaal nog mee, niet? Alleen vraag ik mij af wat ze verstaan onder abnormale dromen... De opwinding en hallucinaties kunnen volgens mij nog voor leuke taferelen zorgen en tja, haarverlies? het zal wel niet zo erg zijn zeker dat ik als een kale knikker terugkom.

By the way ... de maagpijn is ondertussen verdwenen en de rugzak gepakt. We kunnen er dus tegenaan gaan.

Tot schrijfs vanop Aziatische bodem.

Sampai jumpa (Tot binnenkort!)

Reacties

Reacties

Kerkhove

Ik wens u en uw vrienden een leuke vakantie toe.
Geniet ervan en denk niet te veel aan ons, dat zou uw vakantie kunnen bederven ;-) wij trekken onze plan wel

See you

Sjerpshutter

Ik volg je reisverhalen op de voet.

Veel beterschap en eenmaal voet aan grond ginder in Indonesië verdwijnt het gevoel in je maag wel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!