nannie.reismee.nl

Veilig en wel geland!

Hey,

we zijn er geraakt, na 25 uren reizenwaarvan 18 uur vliegen. Het doet wat met een mens ... Joke zag na exact 16 uur vliegen opeens de rode planeet Mars aan het raam verschijnen ... niet dus, het was de weerkaatsing van het rode lampje 'niet roken' in het raam. Van hallucinaties gesproken!

De vlucht was ruig, van turbulentie gesproken, ik dacht dat ik op een rollercoaster zat met momenten ...

Na aankomst stad verkent en workshop Barik binnengestapt. De eigenaar zal ons de volgende dag, vandaag dus, op sleeptouw nemen naar Prambanan en Borobudur en enkel kunstateliers.

Prambanan en Borobudur vielen eigenlijk best tegen ondanks het feit dat ze sterk worden aangeraden in alle trotters. Been there, seen it, but that's all.

Verder:

-de zon brandt hier verraderlijk ...

-wij blanken zijn een echte attractie ... mensen spreken ons geregeld aan om als een BV samen op de foto te gaan

-het zelf regelen van de reis brengt heel wat flexibiliteit met zich mee, maar desniettemin is het soms rondcrossen en spartelen ,afdingen hebbenwe ondertussen al geleerd ...

Morgen gaan we richting Tosari om tijdens de nacht die volgt de Bromo te beklimmen.

Tot schrijfs!

melissa

eila, we zijn gerust da jullie goed zijn geland,
en oe voelt ta om als BV bekeken te worde?
groetjes melissa

Petra & Ronny

allé alles zit nog op zijn plaats na de vliegreis :-)

ge zult dus een schoon kleurtje hebben als ge were komt