nannie.reismee.nl

Ubud

Hey, hey, hey,

Ik sta in vuur en vlam ... neen, serieus :) ... juist een beetje teveel chili op de tong gehad en het brandt!!!!!!!!

Deze avond een traditioneel Balinese dans bijgewoond. Een 50 tal mannen kwam weliswaar in extase rond een kampvuur en op het einde ging er ook nog eentje gaan dansen in het vuur zelf... hij schopte hierbij de smeulende brokstukken in het rond waardoor een enorme rookwolk vrijkwam, met andere woorden ik sta niet enkel in vuur maar ben ook nog eens gerookt deze avond :)

De overzet naar Bali, waarbij ik mij in godsnaam afvroeg wat ik die 5 uren ging uitsteken ( vorige keer was het nacht en konden we slapen, waardoor de tijd snel voorbijvloog), ging in een sneller tempo voorbij dan gedacht, door toeval of niet, het tegen het lijf lopen van, jawel, rastaboy, die ook richting Bali voer.

Deze morgen de markt van Ubud bezocht, daar kan je weliswaar uren in ronddolen ... en dan richting Monkey Forest gewandeld. De max gewoon om tussen de apen 'die eigenlijk toch wel een beetje familie zijn' te lopen :) Ze springen je om de oren en zijn zoooo schattig ...

In Gili ontdekt dat ondanks het feit dat het eiland in de volksmond condoomeiland wordt genoemd er geen enkele condoomautomaat te vinden is ...raar ... wel in overvloed aanwezig zijn ... mushrooms ... zoals in mushroomcocktails ... om je in betere sferen te brengen en ik kan me wel voorstellen bij de beelden die ik gezien heb van sommige groepen na het nemen van , dat het weleens uitdraait op een orgie.

Voor de rest amuseren we ons nog altijd te pletter natuurlijk.

Ciao,

van ikke, die potverdikke met enorme jeuk zit! Zouden het gedeelde vlooien zijn van onze goeie vrienden, de aapjes? ;)

Reacties

Reacties

melissa

eila nancy,
zo te lezen z?tten jullie daar heel goed,geniet er maar van en ?k blijf je volgen rechtstreeks vanuit turkije,
vele groetjes

Kerkhove

Zo te lezen zijt ge goe bezig meiske!
nog gene "local" aan den haak geslagen???
geniet er maar met volle teugen van want voor je t'weet is't gedaan..... Dinsdag is't weer zover (kwestie van u een beetje op te beuren ;-) )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!