nannie.reismee.nl

De laatste dagen ...

Hoikes,

Het einde van de reis komt sneller en sneller dichterbij, maar we zijn er vandaag toch nog maar eens goed ingevlogen als afsluiter. Vandaag om maar liefst ( jaja, het is ons record) 2u30 opgestaan om rond 3u richting Baturberg te rijden. Dan in het pikkedonker aan een steile klim begonnen van maar liefst 2 uren en dit met enkel een zaklamp bij de hand, het is een keer wat anders, nietwaar? Tijdens onze tocht werden we vergezeld van een gids, dit op aanraden van de trotter, want de maffiosi hebben zich over het terrein meester gemaakt. We zijn ze gelukkig niet tegengekomen. Rond 6 uur boven op de top aangekomen waar we tijdens het kijken naar de zonsopgang ons ontbijt hebben genomen.

De klim was extra goed in de kuiten te voelen daar we de dag voordien de rijstterrassen zijn gaan opzoeken met de mountainbike. De Balinezen rijden hier allemaal rond met een brommer en weten ook goed waarom. Ubud en omstreken is zeer heuvelachtig en richting de terrassen was het 8 km vals plat. Nu het heeft wel een voordeel, na stijgen komt dalen, dus op de terugweg heb ik niet moeten duwen, ik kon mij gewoon laten bollen. Dit weliswaar met de remmen goed in de handen gekneld want regelmatig moet je remmen voor overstekende honden, voorbijstekende brommers ... Ja, het is een beetje verwarrend, want hier is het links rijden. Ook de toeters en bellen die worden gebruikt telkens een voertuig rechts voorbijsteekt is wennen. In het begin was het verschieten maar nu kijk ik al niet meer op. Je moet effectief je plaats in het verkeer innemen.

Deze namiddag ook nog de royal tempel met zijn prachtige tuin aangedaan en Tanah Lot gaan bezichtigen. Deze tempel staat bij hoogtij in zee. Wij zijn gearriveerd juist voor zonsopgang, stonden weliswaar 10 min op het droge en moesten dan rennen voor de metershoge golven die op ons afkwamen en de tempel in geen tijd omringden met water.

En, ja, we zijn nog maar eens bij de apen geweest en ik heb er vandaag eentje op mijn schoot gekregen J

Morgen gaan we richting Lovina Beach om nog 2 dagen te relaxen en daarna is het spijtig genoeg de vlieger op. Maar ja, aan alle mooie liedjes komt een eind, dus ook aan dit liedje. Maar het staat vast, ik ben verliefd op Azie en zijn inwoners ... ik kom zeker nog terug.

Ok, ik land dus maandagmorgen en dan zien we elkaar gauw.

Groeten en tot dan!

Reacties

Reacties

Eblerke

Nancy ,
't Is weer van da .
Heb je weer nen Aziaat zijn hartje doen sneller bonken?
Betreft die mushrooms, misschien moet je op 't werk eens een alternatief vrk'tje houden of een afterwork mushroom activiteit organiseren ??Want bij paintball
gebruik je ons toch als schietschijf.

Doei,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!